Corporate Identity (Identyfikacja) to zbiór zasad, który porządkuje strefę wizualną firmy. Zawarte w nim reguły ściśle określają sposób korzystania z logo. Precyzują min.: kolorystykę przypisaną danej firmie, krój użytych liter, dozwolone i niedozwolone przekształcenia logotypu itp. Dzięki temu materiały firmowe mają jednakową strukturę.
System CI gwarantuje, że marka będzie spójna i rozpoznawalna na rynku.
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-1-640x480-1.jpg)
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-4-640x480-1.jpg)
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-2-640x480-1.jpg)
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-3-640x480-1.jpg)
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-5-640x480-1.jpg)
![Identyfikacja wizualna dla firmy Pura Linea](https://agraf.pl/wp-content/uploads/2022/12/CI_pura_linea-6-640x480-1.jpg)