Znakowanie

Znakowanie umożliwia nam personalizację produktu i jest doskonałym środkiem reklamowym. Efekt promocyjny możemy uzyskać począwszy od subtelnego graweru na chociażby długopisie po nadruk dużego formatu na torbach czy odzieży. Technikę znakowania wybieramy w zależności od nakładu i materiału z którego wykonany jest produkt.

Sitodruk
• na ceramice, tkaninach, tworzywach sztucznych
• stosowany do większych nakładów
• możliwość druku dużych motywów

Tampodruk
• na ceramice, tworzywach, metalu
• stosowany do większych nakładów
• do małych nadruków

Termotransfer
• zastosowanie zarówno do dużych jak i małych nakładów
• na różnych rodzajach podłoży

Grawerowanie
• na metalu, skórze, tworzywach sztucznych, ceramice, papierze oraz tkaninach
• zastosowanie zarówno do dużych jak i małych nakładów
• nie wymaga wykonania matrycy
• możliwość personalizacji
• kolor graweru uzależniony jest od koloru materiału, z jakiego wykonany jest produkt

 

Tłoczenie
• na skórze, papierze, okleinach skóropodobnych
• możliwość tłoczenia folią
• konieczna jest matryca

Haft
• eleganckie zdobienie na odzieży, torbach tekstylnych
• zastosowanie zarówno do dużych jak i małych nakładów
• cena nie zależy od ilości użytych kolorów nici, ale od ilości uderzeń igły